Wij hebben uw hulp nodig!

Word donateur en help ons

Stichting Vrienden van de Tinne heeft tot doel om woongroep de Tinne zoveel als mogelijk te ondersteunen.
Dat kan zijn door het verrichten van bepaalde werkzaamheden, maar zal vooral financieel zijn.

De zorg voor de bewoners wordt volledig betaald uit de PGB gelden die de bewoners via het Zorgkantoor vanuit de WLZ (Wet Langdurige Zorg) ontvangen.

De bewoners hebben zelf een minimaal inkomen in de vorm van een Wajong uitkering of in een enkel geval alleen AOW.
Omdat een groot deel van hun uitkeringen opgaat aan huurkosten en betaling van de huishoud gelden blijft er niet veel over. Wat wel overblijft is voor kleding en andere persoonlijke benodigdheden.

Schrijf u nu online in

Word donateur of geef eenmalig

Om het mogelijk te maken iets extra`s voor de bewoners te doen is Stichting Vrienden van de Tinne opgericht. Omdat tijdens de bouw van de Tinne veel werkzaamheden  door ouders en verwanten van de bewoners zijn verricht is een mooi aanvang bedrag voor de Stichting verdiend. Vanuit dit bedrag zijn inmiddels al veel dingen betaald.

Om de ondersteuning ook voor de toekomst mogelijk te maken wil de Stichting graag donateurs vinden die een kleine bijdrage aan ons willen leveren. Dat kan zijn door een eenmalige schenking of een donatie per maand, per kwartaal of per jaar.

Wilt u onze stichting ook ondersteunen?

Aarzel dan niet en meld u aan!!

DE BEWONERS ZULLEN U DANKBAAR ZIJN.

Liever een papier invullen?

Donateursformulier
  • Eigen gegevens