Onze identiteit

Doelstelling van Stichting Vrienden van De Tinne

Stichting Vrienden van de Tinne heeft tot doel om Stichting de Tinne en de woongroep de Tinne zoveel als mogelijk te ondersteunen bij hun woonwensen. Dat kan zijn met het organiseren van activiteiten en het eventueel (voor)financieren van middelen.

Tot nu hebben de Vrienden van de Tinne de volgende zaken kunnen regelen:

• Financieren van de huurkosten  bij een tijdelijke kamer leegstand;
  • Aanschaf van een aangepaste auto;
  • Voorfinanciering van 35 zonnepanelen;
  • Voorfinanciering van de aanloopkosten om te komen tot zelfstandig zorgbedrijf per 1 januari 2022.
  • Exploitatiekosten van de auto, ( verzekering, belasting, onderhoud, en benzinekosten)
  • betaling van uitjes of vakanties.
  • Aanschaf van de toegangshekken en naamborden
  • Attenties voor de medewerkers, bijv kerstpakket e.d.
  • Organiseren van een bbq voor bewoners en personeel

Wilt u ons ondersteunen, dat kan door donateur van onze stichting te worden of door het geven van een éénmalige gift.

Het aanmeldingsformulier kunt u vinden op deze site.

Bert Daalder

Voorzitter

Vanaf 1996/1997 ben ik betrokken bij het opzetten van het zelfstandig ouderinitiatief de Tinne.

Samen met Jan Hoogeveen en destijds nog een andere bestuurder hebben wij een jarenlange voorbereiding doorlopen om te komen tot de huidige Tinne.

Ik ben ontzettend trots op de Tinne. Een woongroep met een huiselijke sfeer waar het voor de bewoners goed toeven is. Voor de medewerkers is het een enorm leuke werkomgeving waarin de bewoner en de medewerker zich maximaal kunnen ontplooien.

Jan Hoogeveen

Bestuurslid

Henk Veldkamp

Bestuurslid

Wil je informatie ontvangen, een vraag stellen of donateur worden?