Stichting de Tinne is een kleinschalige woonvoorziening voor acht mensen met ernstige lichamelijke en geestelijke beperkingen. De Tinne is opgericht door ouders die hun kinderen een zo normaal mogelijk leven willen bieden. De Tinne bestaat uit twee woningen waar in elk huis vier bewoners een eigen zit/slaapkamer hebben. De huiselijke sfeer, de persoonlijke verzorging en begeleiding, de eigen regie en het ondernemen van (individuele) activiteiten staan voorop.

De Tinne is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die samen met onze bewoners leuke dingen willen doen ter ondersteuning van het zorgteam. Denk bijvoorbeeld aan wandelen, fietsen, knutselen, spelletjes spelen, muziek maken, koken, bakken, of gewoon gezellig kletsen. Als vrijwilliger bij de Tinne maak je niet alleen onze bewoners blij, maar ook jezelf. Je leert nieuwe mensen kennen, je doet waardevolle ervaring op, en je draagt bij aan een goed doel.

Lijkt het je leuk om vrijwilliger te worden bij Stichting de Tinne? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0592-242170 of via het e-mailadres info@stichtingdetinne.nl. We horen graag van je!